Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Χρόνια πολλά Metal In Warning....


1 χρόνος πέρασε, και εγώ δεν πήρα χαμπάρι. Ούτε πάρτι γενεθλίων στον εαυτό μου δε σκέφτηκα να κάνω. Ένας χρόνος από το πρώτο αρθράκι-introduction του Metal In Warning, ένας χρόνος κάνοντας απλά το χόμπι μας. Δε νομίζω να περίμενα ποτέ, πώς θα ενδιαφερόταν κόσμος για την προσωπική μας γνώμη πάνω σε δίσκους. Και τελικά είχε ενδιαφέρον, πώς μπορούσαμε, με πολιτισμένο τρόπο, να συζητάμε για τους δίσκους αυτούς…εκτός κι αν κάποιος είχε διαφορετική γνώμη από μας!

Μέσα σε ένα χρόνο χαμογελάσαμε ανακαλύπτοντας καινούρια συγκροτήματα, χαρήκαμε με τις δημιουργίες ελληνικών συγκροτημάτων και εννοείται απογοητευτήκαμε με άλλες κυκλοφορίες. Πλάκα-πλάκα μιλάμε για 77 κυκλοφορίες…είχε βέβαια και τις δυσκολίες του αυτό το εγχείρημα πού ονομάσαμε Metal In Warning. Πότε δεν υπήρχε χρόνος, πότε δεν υπήρχε έμπνευση, ενώ το πιο σύνηθες, δεν υπήρχε όρεξη! Γιατί μην ξεχνάμε πώς μιλάμε για κάτι το οποίο ξεκίνησε από αγάπη για τη μουσική και καθαρά για χόμπι.
Για να μη μακρηγορώ, θα ήθελα να ευχαριστώ τον φίλο και “συνάδελφο” κύριο Χρήστο Γεωργιάδη, υπεύθυνο για τον πιο…black χώρο, ο οποίος από την πρώτη στιγμή ήθελε να συμμετάσχει μαζί μου σε αυτό το έργο. Επίσης να τον ευχαριστήσω πού κάθε φορά πού πρόκειται να μου στείλει κείμενο, πρέπει να μου φάει έστω 2 λεπτά από τον χρόνο μου γιατί δεν έχει μάθει να κάνει σωστά στοίχιση! Ή έχει βάλει καταλάθος κάποιο link μαζί με το όνομα. Ναι τόσο χαζός! Τον αγαπάμε όμως…
Θα ήθελα-θέλαμε να ευχαριστούμε τον κάθε έναν πού ασχολήθηκε με το Metal In Warning. Είτε ζητώντας να πούμε τη γνώμη μας για το δίσκο της μπάντας του, είτε κοινοποιώντας στο φατσοβιβλίο κάποιο άρθρο, είτε πολύ πιο απλά συζητώντας μαζί μας για κάποιον δίσκο. Στην τελική δεν είμαστε δισκοκριτικοί, είμαστε οπαδοί της μουσικής πού κάνουμε το κέφι μας!
Ειδικά αυτό το τελευταίο να το βάλουν καλά κάποιοι στο μυαλό τους, πού τους αρέσει να κρίνουν τους πάντες αποκαλώντας τους δήθεν παντογνώστες και μεγαλοκριτικούς. Για κάποιους είναι η αγάπη και η ανάγκη του να μοιραστείς την άποψή σου και όχι να την επιβάλλεις!
Από κει κι έπειτα κλείνοντας να πω πώς ακόμα και σήμερα ψάχνω να βρω ποιος μπαίνει και διαβάζει άρθρα από Ρωσία και από Σερβία, καθώς από όλα τα υπόλοιπα κράτη μπορώ να κάτι να φανταστώ…οπότε άμα ξέρει κανείς, ας μου πει!!
Ευχαριστώ όσους έχετε ασχοληθεί και αντέξατε την όποια μαλακία μας…να ξέρετε δε θα σταματήσει!
Καλό καλοκαίρι να έχετε, καλά μυαλά και πάνω απ’όλα καλά κουράγια….
Με αγάπη, εγώ!

Βαθμολογία: 100/100 (γιατί το άξιζα)


Ανδρέας “Blindmaggot” Κουντουράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Leave your comment here...